تقویم رومیزی تبلیغاتی

امروزه سفارش انواع مدل ‌های تقویم رومیزی یکی از کارآمدترین شیوه‌ های تبلیغات محسوب می ‌گردد . شما می ‌توانید با خرید یکی از مدل ‌های تقویم رومیزی به‌ عنوان کالای تبلیغاتی ، کسب ‌وکار خود را به مدت یک سال هر روز جلوی چشمان مخاطب قرار دهید . انتخاب تقویم رومیزی نیز مانند دیگر هدایای تبلیغاتی به نوع کسب‌ و کار و بازار هدف شما بستگی دارد . مثلاً در صنف فروش لوازم یدکی ماشین های سنگین که مصرف ‌کننده نهایی رانندگان هستند ، تقویم رومیزی تبلیغاتی به دلیل نبود جایگاه مناسب برای استفاده از آن ، هیچ بار تبلیغاتی برای سفارش ‌دهنده نخواهد داشت . پس این سوال مطرح می ‌گردد که چه صنف هایی بیشترین بازخورد را از تبلیغات با تقویم رومیزی خواهند داشت ؟ اکثر صنف‌ ها می‌ توانند از تقویم رومیزی به ‌عنوان کالای تبلیغاتی استفاده نمایند ولی بیشترین بازخورد را صنف هایی خواهند داشت که مصرف‌ کننده نهایی میزکار یا جایگاهی برای قرار دادن تقویم رومیزی روی آن داشته باشد . همچنین مشاغلی که موضوعیت تاریخ در اولویت کاریشان است . به‌طور مثال : مراکز پزشکی ، ادارات دولتی و خصوصی ، صنف ‌هایی مانند دفاتر مسافرتی که مشخصه اصلی کسب‌ و کارشان داشتن تقویم مطابق با استاندارد های ژئوفیزیک می باشد .

انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی

تقویم رومیزی به ۳ دسته کلی دسته ‌بندی می‌شود که شامل :

۱_ تقویم رومیزی اداری

۲_ تقویم رومیزی زیردستی

۳_ تقویم رومیزی پایه دار

– تقویم رومیزی اداری

این مدل تقویم رومیزی در ابعاد ۱۲×۸ سانتی ‌متر تولید می ‌شود . عمدتاً به صورت روزشمار و شامل تاریخ شمسی ، قمری و میلادی است . برگه‌ ها از جنس کاغذ تحریر ۷۰ گرم است که بعد از پانچ شدن توسط ۲ حلقه به پایه متصل می‌شود . برای پایه می‌توان از پلاستیک سخت ، مقوا با روکش سلفون ، چوب و … استفاده نمود . برای درج لوگو از چاپ ترام بر روی برگه‌ ها استفاده می‌ شود .

– تقویم رومیزی زیر دستی

یکی از انواع تقویم ‌های رومیزی است که به حالت خوابیده روی میز کار قرار می‌ گیرد . ابعاد این مدل تقویم رومیزی معمولاً ۳۰×۴۰ یا ۵۰×۳۵ می ‌باشد . عمدتاً به صورت هفته شمار تولید می ‌شود و برگه ‌ها به صورت سر‌چسب یا فنر در داخل پایه قرار می‌گیرند . برای پایه از مقوا ، چوب ، روکش چرم و گالینگور استفاده می ‌شود . در بعد تبلیغاتی از درج لوگو در صفحات داخلی یا لت گلاسه استفاده می‌ شود .

– تقویم رومیزی پایه دار

تقویم رومیزی پایه دار را می ‌توان متداول ‌ترین تقویم رومیزی دانست که به صورت ماه شمار چاپ می ‌شود . بر روی هر برگ تقویم ، روزهای یک ماه به همراه تصاویر زیبا از گل ، طبیعت و… چاپ می ‌شود . در حالت ایستاده ، هر دو روی تقویم ۱ ماه را نمایش می ‌دهند . معمولاً تقویم رومیزی پایه دار دارای ۱۲ یا ۱۳ برگ می ‌باشد . در واقع تقویم رومیزی ۱۳ برگ همان تقویم رومیزی ۱۲ برگ است که ۱ برگ اضافه شده به ‌عنوان جلد تقویم در صفحه اول قرار می گیرد .

انواع تقویم رومیزی پایه دار تبلیغاتی

تقویم رومیزی پایه سلفون :

تقویم رومیزی با پایه سلفون از قدیمی‌ ترین و پرکاربردترین مدل ‌های تقویم رومیزی محسوب می ‌گردد . متریال مورد استفاده در این نوع پایه مقوای کرجی (مقوای صحافی) و گلاسه ۱۳۵ گرم همراه با روکش سلفون است . روکش سلفون باعث افزایش مقاومت و جلوگیری از ایجاد خط و خش روی گلاسه می ‌گردد . متداول ‌ترین پایه سلفون متشکل از ۴ تکه می باشد . ۲ تکه اصلی و بزرگ استند صفحات داخلی را تشکیل می‌ دهند و ۲ تکه کوچکتر پایه نگه ‌دارنده را شامل می ‌شوند . فضای بین این ۴ تکه را در اصطلاح صنعت صحافی ، فضای ناخنی می‌ گویند . فضای ناخنی برای در کنار هم قرار گرفتن این ۴ تکه لحاظ شده‌ است .

در تولید پایه سلفون اندازه آن براساس ابعاد برگه ‌های تقویم رومیزی قابل تغییر است . پایه سلفون هم به صورت دستی و هم توسط دستگاه‌ های تمام اتوماتیک تولید می ‌گردد .

در روش دستی گلاسه ۱۳۵ گرم به کمک چسب به مقوای کرجی چسبانده می ‌شود . از معایب این روش تمیز نبودن کار ، دقت پایین در اندازه ها و اتصال ضعیف در نقاط بهم پیوستن ۴ قطعه یا فضای ناخنی می ‌باشد . این در حالی ست که اگر فضای ناخنی کم شود باعث پارگی و متلاشی شدن پایه می‌گردد و اگر این فاصله زیاد شود موجب کج شدن پایه و کاهش قابلیت ایستایی پایه می‌شود .

تقویم رومیزی پایه سلفون

تقویم رومیزی تبلیغاتی با پایه سلفون

با روی کار آمدن دستگاه های پیشرفته در زمینه جلد سازی و صحافی ، همچنین ساخت قالب ‌های آماده برای ۴ تکه پایه تقویم رومیزی ، همه مراحل تولید کاملاً به صورت تمام اتوماتیک انجام می ‌شود . از مزایای منحصر به ‌فرد روش تمام اتوماتیک ، دقت بسیار بالا در اندازه‌ های پایه ، عدم وجود خلاء در فضای ناخنی و ایستایی بالای پایه است که نتیجه آن زیبایی و کیفیت بالای خروجی تولید می باشد.

گروه تبلیغاتی ایران هنر جهت رفع تمام معایب روش تولید دستی و در جهت احترام به سلیقه و زیبایی شناسی مشتریان خود ، از بروزترین دستگاه‌ های تمام اتوماتیک جلد سازی در تولید تقویم رومیزی بهره می ‌برد که نتیجه آن تولید تقویم رومیزی بی نظیری است که از نظر کیفیت گارانتی یک ‌ساله دارد .

برای درج لوگو بر روی پایه سلفون همانند سررسید سلفون از چاپ طلاکوب و چاپ سیلک استفاده می ‌شود . کاربرد جنس سلفون با کیفیت در این مرحله از این بابت قابل توجه است که استفاده از سلفون جرقه گیری نشده موجب چاپ ضعیف ورقه های طلا و مرکب چاپ سیلک بر روی پایه می ‌شود و همچنین باعث پاک شدن چاپ از روی پایه در حین استفاده از تقویم می گردد .

از پایه سلفون در تولید تقویم رومیزی عمومی و تقویم رومیزی اختصاصی استفاده می ‌شود . در تقویم رومیزی اختصاصی به لحاظ استفاده از رنگ سازمانی شرکت سفارش ‌دهنده و چاپ تصاویر مرتبط با کسب‌ و کار ، جذابیت ویژه ای برای سفارش دهنده در برخواهد داشت .

تقویم رومیزی پایه گالینگور :

مراحل تولید پایه تقویم رومیزی گالینگور مانند پایه رومیزی سلفون می ‌باشد با این تفاوت که به جای استفاده از گلاسه با روکش سلفون بر روی مقوا از پارچه گالینگور استفاده می‌ شود . از ویژگی ‌های بارز پایه گالینگور می‌توان به کیفیت عالی چاپ طلاکوب جهت درج لوگو اشاره کرد . پارچه گالینگور در رنگ‌ ها و طرح‌ های متنوعی در بازار موجود می ‌باشد که می‌تواند در سفارشات تقویم رومیزی اختصاصی با طرح و رنگ دلخواه شرکت سفارش دهنده بسیار مؤثر باشد .

تقویم رومیزی پایه چوبی یا mdf :

در تولید تقویم رومیزی با پایه چوبی از ورقه ‌های ام دی اف استفاده می ‌شود . پایه چوبی با آپشن ‌هایی از قبیل جای خودکار ، جای برگه یادداشت و غیره … متنوع سازی شده است . هر کدام از این آپشن ها در جایگاه خود طرفداران ویژه ا‌ی دارد .

تقویم رومیزی پایه ام دی اف

تقویم رومیزی تبلیغاتی پایه چوبی

گروه تبلیغاتی ایران هنر از ام دی اف واناچای ۳ میلی‌ متر برای تولید تقویم‌ های رومیزی خود استفاده می‌کند که علاوه بر خوب برش خوردن در زمان تولید ، از قابلیت بالایی در چاپ لیزر جهت درج لوگو برخوردار است . برای اختصاصی سازی تقویم رومیزی پایه چوبی از تصاویر مرتبط با صنف سفارش ‌دهنده در طراحی برگه‌ های تقویم استفاده می ‌شود .

تقویم رومیزی پایه پلکسی :

در این نوع پایه از ورقه‌های پلکسی با حداقل ضخامت ۲/۵_۳/۵ میلی ‌متر استفاده می ‌شود . در واقع پلکسی نوعی طلق شیشه‌ ای شفاف است که تنوع بالایی در رنگ ‌بندی دارد . هرچند رنگ شیشه ای یا بی‌رنگ مرسوم ‌تر است . در تولید تقویم رومیزی پایه پلکسی اختصاصی می‌توان از رنگ ‌های سازمانی استفاده کرد . ورقه‌ های پلکسی به کمک دستگاه برش در ابعاد متنوع تولید می ‌شود . از آن‌جا که پایه پلکسی در یک حرارت خاص قابلیت انعطاف پذیری دارد ، می‌توان از این گزینه برای ایجاد ایستایی استفاده کرد یا در غیر اینصورت از نگه ‌دارنده هایی از جنس چوب ، ام دی اف و…. بهره برد ‌. پایه پلکسی در بین دیگر انواع پایه‌ های تقویم رومیزی گران ‌ترین و در عین حال لوکس ترین و بروزترین پایه تقویم رومیزی محسوب می ‌گردد .

تقویم رومیزی با پایه مقوایی :

در این نوع پایه برای تولید تقویم رومیزی با ابعاد کوچک و تعداد برگ کم‌ تر ، از گلاسه با گرماژ ۳۰۰ گرم استفاده می ‌شود و در تولید تقویم‌ های رومیزی در ابعاد متوسط مقوای اینورد ۴۰۰ گرم کاربرد دارد . به لحاظ متریال مورد استفاده و پروسه تولید آسان ‌تر ، پایه مقوایی کمترین قیمت را در بین دیگر پایه ‌های تقویم رومیزی به خود اختصاص داده است . از معایب بزرگ این پایه این است که بدلیل پایین بودن وزن پایه نسبت‌ به برگه ‌های تقویم رومیزی از استحکام و قابلیت ایستایی مناسب برخوردار نیست .

انواع ابعاد و سایز تقویم رومیزی

تقویم رومیزی برعکس سررسید ابعاد مشخص و تعریف ‌شده ‌ی خاصی ندارد و می ‌توان آن را در اندازه و سایز دلخواه تولید کرد . برای طراحی و دیزاین تقویم رومیزی می‌توان از برگه ‌های هم سایز پایه ، کوچک ‌تر یا حتی بزرگ ‌تر استفاده کرد . در تولید تقویم رومیزی اختصاصی سایز و ابعاد طبق نظر شرکت سفارش ‌دهنده اجرا می ‌شود .

۳ سایز تقویم رومیزی عمومی گروه ایران هنر شامل :

  1.  سایز مدرن
  2.  سایز فانتزی
  3.  سایز خشتی

1- تقویم رومیزی سایز مدرن :

تقویم رومیزی سایز مدرن در ابعاد ۲۳×۱۶/۵ سانتی‌متر تولید می‌ شود و برای تولید آن از متریال گلاسه گرماژ ۲۰۰ گرم در سایز ۵۰×۷۰ استفاده می شود . در این سایز فضای تبلیغاتی ۲۳×۴ سانتی متر در پایین تقویم رومیزی قرار دارد .

تقویم رومیزی 1402

تقویم رومیزی سایز مدرن ایران هنر

2- تقویم رومیزی سایز فانتزی :

تقویم رومیزی سایز فانتزی در ابعاد ۱۶×۱۷ سانتی متر تولید می شود و در تولید آن از گلاسه گرماژ ۲۰۰ گرم در اندازه ۳۳×۷۰ استفاده می ‌شود . فضای تبلیغاتی در ابعاد ۱۶×۴ برای درج لوگو در پایین تقویم رومیزی تخصیص داده شده است .

تقویم رومیزی 1402

تقویم رومیزی سایز فانتزی ایران هنر

3- تقویم رومیزی سایز خشتی :

تقویم رومیزی سایز خشتی در ابعاد ۱۵×۱۹ سانتی متر تولید می ‌شود. گلاسه مورد استفاده در آن با گرماژ ۲۰۰ گرم و در ابعاد ۶۰×۴۵ سانتی متر می باشد . فضای تبلیغاتی در ابعاد ۱۵×۴ سانتی متر در پایه جهت درج لوگو اختصاص یافته است.

تقویم رومیزی 1402

تقویم رومیزی سایز خشتی ایران هنر

همه تقویم های رومیزی ایران هنر در۱۲ برگ پشت و رو همراه با تقویم و تصاویر متنوع به اضافه یک برگ به عنوان جلد تولید می‌شود . قسمت پایین همه برگه ‌ها دور گرد شده و به کمک فنر دوبل با کیفیت بالا به پایه متصل شده‌ اند .

عوامل تأثیرگذار بر قیمت تقویم رومیزی تبلیغاتی

قیمت تمام شده تقویم رومیزی براساس سایز و اندازه ، تعداد برگه ‌ها ، گرماژ گلاسه مورد استفاده ، نوع پایه ، نحوه‌ی درج لوگو ، تیراژ سفارش ، عمومی و اختصاصی بودن تقویم رومیزی محاسبه می‌گردد . در تولید تقویم رومیزی اختصاصی باید در نظر داشت که به لحاظ ثابت بودن قیمت لیتوگرافی و هزینه چاپ سفارش اختصاصی در تیراژ کم مقرون به صرفه نمی ‌باشد . برای خرید تقویم رومیزی در تیراژ پایین ، تقویم‌ های رومیزی عمومی گزینه بهتری است .

تقویم رومیزی تبلیغاتی

تقویم رومیزی تبلیغاتی ایران هنر

تیراژ سفارش تقویم رومیزی اختصاصی در شرکت ایران هنر ، ۵۰۰ عدد و بیشتر می ‌باشد .

صحافی تقویم رومیزی تبلیغاتی

برای صحافی تقویم رومیزی پایه دار از صحافی پانچ و فنر استفاده می ‌شود . برای افزایش زیبایی تقویم رومیزی فنر دوبل یا فنر رنگی بکار می ‌رود . گروه تبلیغاتی ایران هنر در تولید تقویم رومیزی عمومی و تقویم رومیزی اختصاصی ، از دستگاه تمام اتوماتیک صحافی دوبل بهره می ‌برد . از مزایای این دستگاه می‌توان به سرعت بالا و کیفیت نهایی آن اشاره نمود .
جهت سفارش تقویم رومیزی 1402 ایران هنر از طریق پلهای ارتباطی زیر ,  با ما درتماس باشید :

شماره تماس : 02538838383 (10 خط)

واتساپ سفارش تقویم رومیزی اختصاصی : 09919199145

کانال تلگرام : iranhonarofficial@

اینستاگرام : iranhonarofficial

*گالری تقویم رومیزی 1402

سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
0 مورد سبد خرید
حساب من